Užsienio uostuose areštai klupdo dar du laivus | Diena.lt

UŽSIENIO UOSTUOSE AREŠTAI KLUPDO DAR DU LAIVUS

Pasklidus žiniai, kad Italijoje areštuotas Lietuvos jūrų laivininkystės laivas „Romuva“, paaiškėjo, jog į analogišką situaciją užsienio uostuose pakliuvo dar du šios kompanijos laivai – „Raguva“ ir „Voruta“.

Pasklidus žiniai, kad Italijoje areštuotas Lietuvos jūrų laivininkystės laivas „Romuva“, paaiškėjo, jog į analogišką situaciją užsienio uostuose pakliuvo dar du šios kompanijos laivai – „Raguva“ ir „Voruta“.

Įstrigo Dakare

Lietuvių laivas „Raguva“, kuriame yra per 20 įgulos narių, dėl skolų sulaikytas Senegalo sostinėje Dakare.

„Tačiau per savaitę tikimės, kad laivas pajudės numatytu maršrutu. Jis plaukė iš Dakaro į Lenkiją. Kodėl įstrigo? Dėl skolų. Pas mus visi laivai stringa dėl skolų, nors jie yra techniškai tvarkingi ir gali atlikti savo darbą“, – aiškino Lietuvos jūrų laivininkystei laikinai vadovaujantis Valerijus Adamonis.

Pasak jo, laivus įkalino skolos, susidariusios už paslaugas ir kurą.

„Darbuotojams atlyginimus mes sumokėjome. Tiesa, kranto darbuotojai algų dar negavo, bet, tikimės, situacija netrukus išsilygins. O visoms įguloms atlyginimai jau yra išmokėti. Laivo „Romuva“ įgula, kuri tiek triukšmavo, taip pat gavo uždarbį“, – pastebėjo vadovas.

Aiškinama, kad ir laivo „Raguva“, kuris stovi Dakaro uoste, jūrininkai gavo atlyginimus.

„Dar šią savaitę norime, kad jis su kroviniu pajudėtų Lenkijos link“, – aiškino V.Adamonis.

Sustabdė variklio gedimas

Paaiškėjo, kad Portugalijoje įstrigo ir dar vienas Lietuvos jūrų laivininkystės laivas. Tai – „Voruta“.

„Laive įvyko avarija. Šiuo metu remontuojamas pagalbinis variklis. Mes užsakėme detales ir laukiame jų. Pradėsime remontą ir laivas galės pajudėti“, – kalbėjo V.Adamonis.

Aiškinama, kad įgula Portugalijos uoste Aveiro praleis mažiausiai tris savaites. „Per savaitę turime sulaukti detalių, gal dvi savaites užtruks variklio remontas“, – pažymėjo pašnekovas.

Kiti du įmonės laivai – „Deltuva“ ir „Venta“, pasak V.Adamonio“, dirba be trukdžių.

„Manau, netrukus išspręsime skolų dėl kuro klausimą. O laive „Romuva“ įgula pageidavo keitimo. Tie, kas nori vykti namo, galės parskristi. Žmonės, kurie pas mus dirba, tai daro ne per prievartą. Jie žino situaciją. Nesąžininga išėjus į jūrą imtis streikų. Darbuotojai žino įmonės finansinę padėtį“, – aiškino pašnekovas.

Maištas nepadės

V.Adamonis pažymėjo, kad laive „Romuva“ kilęs jūrininkų konfliktas dėl neišmokėtų atlyginimų vos nevirto streiku.

„Laivas atgabeno pavojingą krovinį, jį reikėjo kuo greičiau iškrauti. O darbuotojai ėmė streikuoti. Juk taip negalima. Kas bus, jei visi taip darys?“ – klausė V.Adamonis, pridurdamas, kad kompanija atlyginimų darbuotojams neišmoka ne todėl, kad nenori, o dėl sunkios finansinės padėties.

Anot jo, jei laivas stovės, niekas neuždirbs pinigų.

„Reikia dirbti, tada bus ir pinigų. Laivo „Romuva“ įgula dėl neišmokėtų atlyginimų pasiskundė Tarptautinei transporto federacijai, Vyriausybei. O kas iš to išloš? Kam jie skundžiasi, tie tegul ir atlyginimus moka. Mums, darbdaviams, jūrininkai nesiskundė“, – pabrėžė V.Adamonis.

Rašyti komentarą
Komentarai (4)

STATISTIKA

20 MLN EURO KOMPANIJA YRA SKOLINGA BANKUI, UZ K1,5URA,TECH,APRUPINIMA IR T.T. APIE 1,5 MLN TURI SUMOKKETI IGULOS NARIAMS IR KRANTO DARBOTOJAMS. CITOJU VIENA STRAIPSNI.PARDUODANT LIKUSIU LAIVU PADETI NEBUS GERAS. TAIP,GALIMA KEISTI VADOVYBE,BET GERAS DEDIS NEATEJS IR SKOLU NESUMOKES.

micmanas

Na ir izulumas to laikinojo direktoriaus, šiuolaikiškas vadovas tokiais vadovavimo metodais, gal geriau tiktų vadovauti koclageriui.Reikia tikėtis, kad ir liks tik " laikinas".

eta pizdiec

Nu ka -pagaliau Lietuva taps -kapitaliska zemesurmiu ir trecios kartos nuo zagres tauta:) Paskutiniai pasispardimai, konvulsijos:) Tegyvuoja salis -kurioje tik bankus moka uzdarineti skubiai:) Kvepia meslu ir tiek cia, cia lietus lija, cia kalnai pakalnes asaru pilnu ir suzlugdytu gyvenimu:) Klausimas, kodel kuo didesnis ubagas - tuo labiau sauki ir mokau gyventi kitus?hmmmm?
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS