Rytą prie Klaipėdos ženklino avarijos | Diena.lt

RYTĄ PRIE KLAIPĖDOS ŽENKLINO AVARIJOS

Trečiadienio rytas tapo nemenku išbandymu daugybei į Klaipėdą važiavusių vairuotojų, o šešiems jų jis atnešė ir nemenkų nuostolių.

Tądien labai daug Klaipėdoje dirbančių, priemiesčiuose gyvenančių žmonių vairavo į darbą. Visos pagrindinės į uostamiestį vedančios gatvės nuo 8 val. buvo užsikimšusios. Kelių policininkai aiškina, kad tai būna kiekvieną rugsėjį, kai tėvai skuba vežti vaikus į darželius ir mokyklas.

8.25 val. kelyje Klaipėda-Palanga, ties „Ermitažu“ viena kitai į galą įvažiavo trys mašinos, sumaitoti keturi automobiliai, dvi lengvosios ir du mikroautobusai.

Šios avarijos metu žmonės nesužeisti, vairuotojai užpildė eismo įvykio deklaracijas ir išsiskirstė, bet iki tol jie gerokai sutrikdė eismą.

10.29 val. tame pačiame kelyje, ties posūkiu į Jokūbavą, „Volkswagen Passat“ vairuotojas neatidžiai bandė įvažiuoti į pagrindinį kelią. Sunkiasvorio vilkiko vairuotojas nespėjo sustoti ir taranavo lengvąją mašiną.

Maždaug po pusvalandžio „Toyota“ vairavęs žmogus užsižiūrėjo į sumaitotą pasatą ir pats išvažiavo į priešpriešinio eismo juostą bei susidūrė su vilkiku.

Greitosios medicinos pagalbos ekipažas prieš 11 val. dukart važiavo į avarijos vietas Palangos plente. Tik vienas nukentėjusysis apsibrzdino, visi kiti liko sveiki.

Komentuodamas tokią avarijų gausą Kelių policijos vadovas Mindaugas Džermeika kosntatavo, kad šie įvykiai – visiškas atsitiktinumas. Vairuotojams paprasčiausiai pritrūko atidumo ir atsargumo.

Rašyti komentarą
Komentarai (6)

eismas Klp tragiškas, reforma policijos pasimatė

eismas labai prastas klaipėdoje, policijos nemtyti, vairuojama kas kaip nori, dėl to kenčia taisyklių laikantys vairuotojai, kolkas eismo įvykius, avarijas, lavonus galima užregistruoti ir įforminti, bet kad to nebūtų niekas nedaroma, matyt dėl tos policijos reformos

XxX

prie Gindulių viaduko būtinai reikia ištisinės linijos, nes rytais ten susidaro spūstis, o nagli, norėdami apvažiuoti visus laukiančius pirmoje juostoje, važiuoja antra juosta ir po to staigiai stabdo ir nori įlysti į pirmą juosta. Vakar rodos teko stebėti kaip moteriškė su prabangiu BMW lygiai taip pat staigiai ant stabdžių ir lenda, gale važiuodamas nespėjo sustoti ir lengvai trinktelėjo. Ten gi greitis 90 leidžiamas, koks dar gali būti staigus stabdymas antroje juostoje. Tai ar taip reikia sudaryti avarines situacijas? Ten būtinai reikalinga ištisinė, kuri prasidėtų prieš išsukimą ir baigtųsi jau po.

Lietuvis

turi blogą ydą- spoksoti į avarijose sudaužytas mašinas, pats tuo met vairuodamas.
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS