Pastebėjo taupymo tendencijas: dauguma lietuvių – akcijų medžiotojai | Diena.lt

PASTEBĖJO TAUPYMO TENDENCIJAS: DAUGUMA LIETUVIŲ – AKCIJŲ MEDŽIOTOJAI

Išaugus elektros, šildymo, maisto ir kitų prekių bei paslaugų kainoms, daugelis gyventojų atidžiau renkasi, ką pirkti, o ko – atsisakyti. Pastebima, kad akcijų metu pirkėjų sulaukiama daugiau, o prekės su nuolaida greitai dingsta iš parduotuvių lentynų.

Pasak kai kurių prekybos tinklų specialistų, akcija pirkėjams visuomet daro didelę įtaką. Tai matyti užsukus į bet kurią parduotuvę – skyriuose yra pustuščių lentynų.

„Žmonės visada ieško akcijų. Apie 80 proc. pirkėjų vienaip ar kitaip akcija daro įtaką prekės pasirinkimui. Šis rodiklis – gana stabilus. Nepaisant sunkesnių metų, jis dažniausiai išlieka toks pat. Dauguma lietuvių – akcijų medžiotojai. Kalbant apie šį laikotarpį, žmonės tikrai daugiau perka per akcijas. Bet turbūt ir patys daugiau apie jas komunikuojame“, – teigė prekybos tinklo „Iki“ Komunikacijos vadovė Vaida Budrienė.

Žmonės visada ieško akcijų.

Anot jos, pirkėjai labiau kreipia dėmesį ir į privačius prekės ženklus, esą jų prekės – šiek tiek pigesnės.

„Privačių prekės ženklų pardavimai auga apie 25 proc. Tai – gana didelis rodiklis. Už privačios prekės etiketę atsakingi prekybos tinklai niekada nerizikuos savo įvaizdžiu ir reputacija, po savo prekės ženklu pastatydami nekokybišką prekę. Tad privačios etiketės prekės tampa vis paklausesnės“, – pažymėjo V. Budrienė.

Vaida Budrienė. Prekybos tinklo „Iki“ nuotr.

Prekybos tinklo „Rimi Lietuva“ atstovai taip pat pastebėjo išaugusį susidomėjimą prekėms su nuolaida.

„Pastaruoju metu, išaugus elektros išlaidoms, pirkėjai daugiau dėmesio skiria akcijoms ir pigesnėms prekėms, tačiau negalime pasakyti, jog lentynos tuštėja – operatyviai reaguojame užsakydami didesnius šių prekių kiekius ir užtikrindami jų prieinamumą. Kalbant apie kategorijas, ryškesnė tendencija pastebima mėsos segmente, kur populiarėja malta mėsa, mažiau nuperkama gabalinės. Tokių segmentų, kurių prekių žmonės visai atsisakytų, nepastebime“, – informavo „Rimi Lietuva“ komercijos operacijų vadovė Olga Suchočeva.

Nors pigiau parduodamų prekių lentynos sparčiai tuštėja, tikinama, kad į tai reaguojama operatyviai, o pardavimai – planuojami.

„Labai stengiamės suplanuoti pardavimus. Planuojama pagal ankstesnius duomenis, kiek produkcijos žmonės galėtų nupirkti. Pasitaiko visko: kartais apsiskaičiuojame dėl tam tikrų prekių, o kartais jų nenuperka tiek daug, kiek planavome, bet didelių nusiskundimų, kad trūksta prekių, bent mūsų prekybos tinkle, nesame gavę“, – sakė V. Budrienė.

Rašyti komentarą
Komentarai (0)

SUSIJUSIOS NAUJIENOS