Prezidento patarėjas apie automobilių mokestį: gali padidinti atskirtį | Diena.lt

PREZIDENTO PATARĖJAS APIE AUTOMOBILIŲ MOKESTĮ: GALI PADIDINTI ATSKIRTĮ

Prezidento patarėjas Povilas Mačiulis teigia, jog prezidentas Gitanas Nausėda laikosi pozicijos, jog pirmiausia, turi būti įvestas automobilių prabangos mokestis. Nes, pasak P. Mačiulio, transporto priemonių taršos mokestis gali padidinti socialinę atskirtį.

„Prezidentas yra labai aiškiai pasakęs, kad jis norėtų, jog būtų ne tik aplinkosauginis koeficientas, bet taip pat turėtume ir prabangos dalį, kad tie, kurie važinėja prabangiais automobiliais mokėtų daugiau. Jeigu dabar pastebėtume, ką kalba aplinkos ministerija, tai daugiau susikoncentruota į taršą ir čia vėlgi yra jautri tema, nes automobilius turi daug kas Lietuvoje ir kaimuose, ir miestuose, ir jie senoki. Labai dažnai yra tokia situacija, jeigu žmogus turi mažesnes pajamas, tai jo automobilis daugiau ir teršia. Ko tikisi prezidentas, kad į visus naujus mokesčius, taip pat ir prezidento iniciatyvos vertinamos per tą prizmę, kad jos turi būti socialiai jautrios ir negali dar labiau padidinti atskirties“, – „Žinių radijui“ teigė P. Mačiulis.

ELTA primena, kad spalio 3 d. Aplinkos ministerija skelbė parengusi Transporto priemonių taršos mokesčio įstatymo projektą, kuris numato mokestį už transporto priemonių (TP) keliamą taršą. Įstatymo projekte taršiomis laikomos tos TP, kurios turi dyzelinu varomą variklį, kurio CO2 išmetimai viršija 115 g/km, ir tos TP, kurios turi benzinu ir (ar) dujomis varomą variklį, kurio CO2 išmetimai viršija 130 g/km.

Rašyti komentarą
Komentarai (8)

Ateitis

Valstybe su pagreiciu vaziuoja link bankroto.

Manau

Jeigu, sita vyriausybe neklausys G.Nausedos rekomendaciju,ka ir kiek galima butu apmokestinti,o pasiulymas buvo lygtai ir pateiktas ir gana konkretus,tai liudnos dienos laukia Lietuvos.Siuskit nafik visus valiutu fondus ir ES reikalavimus.Pas mus nera viduriniosios klases.Miestu zmones uzdirba vid.600-700 e.per men.,apie provincija aplamai nera ka sneketi.Jau ir taip dyzelino akcizas sudaro beveik 50% kuro kainos.O numatyta A.T. mokescio kartele neatitinka realybes,net nauju, itin svariu dyzeliniu automobiliu CO2 emisija yra ~126~130g/km.Kiek galima tyciotis is zmoniu?Ar tikrai salies ekonomika gali buti stipri,jeigu ja laiko tik varguoliu nugaros???

Labiausiai kirs mokestis socialiai silpniems

Esmė tame kad nauji mokeščiai standartiniams Lietuviams ne į gerą. Atlyginimai nekyla iš kur juos mokėti? Kai visi pinigai eina busto paskolai, šildymui, elekrai, dar didelis busto priežiurų ambargas spaudžiantis piniginės talpą, tai kaip vaikus į darželį reikės dar vešti? Daržlis ir tas mokamas valdiškam eilės 5-6 metai eilės. O reikmenų 0... viska vistiek reikia pačiam pirkt iš ko?? Mieli valdininkai? Nepamirškite paprastų piliečių tikrų Lietuvių!! Saugokite mus!
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS