Taipėjuje prasidėjusioje maisto parodoje atidarytas Lietuvos paviljonas | Diena.lt

TAIPĖJUJE PRASIDĖJUSIOJE MAISTO PARODOJE ATIDARYTAS LIETUVOS PAVILJONAS

Trečiadienį Taivane prasidėjusioje tarptautinėje Taipėjaus maisto ir gėrimų parodoje atidarytas Lietuvos paviljonas, kuriame savo produkciją pristatė apie 20 Lietuvos eksportuotojų.

„Tikrai susidomėjimas yra didžiulis, labai smagu. Labai daug ir mūsų eksportuotojų atvykę, turbūt 20. Aišku, ne visi čia dar produktai yra ir visi lūkesčiai, kad ta rinka atsiveria ir kad daugiau produktų pradėtų važiuoti. Nes Lietuva yra maistą eksportuojanti šalis, mes daugelį rūšių prekių pagaminame daugiau nei suvartojame“, – sakė žemės ūkio viceministras Egidijus Giedraitis.

Viceministras pripažįsta, kad kol kas eksportas į Taivaną nėra labai didelis. Nors E. Giedraičio teigimu, staigaus proveržio tikėtis greitai kol kas sunku, tačiau jis viliasi, kad tai įvyks.

„Mes turime tik 2 mln. eurų eksportą, jis auga, bet procentai yra labai nedideli, norėtųsi, kad būtų daugiau. Bet, matyt, čia gal laiko klausimas, nes tiek į Kiniją, tiek į Japoniją mūsų prekės skynėsi kelią kelerius metus. Tai turbūt sunku tikėtis, kad labai greitai kažkoks proveržis būtų, bet tikimės, kad jis bus“, – sakė viceministras.

„Mes džiaugiamės, kad tiek Lietuva, tiek Taivanas labai myli demokratiją, yra demokratiškos šalys ir, aš manau, kad ta simpatija tikrai padės įeiti į rinkas. Tai tie santykiai užsimegs“, – pridūrė jis.

E. Giedraičio teigimu, šiuo metu Taivane paklausiausi yra lietuviški gėrimai, šokoladas, sausainiai. Tuo tarpu daugiausiai iššūkių, pasak jo, šiuo metu kyla dėl mėsos, pieno, kiaušinių eksportavimo.

Taipėjaus maisto ir gėrimų parodoje dalyvavęs „Volfas Engelman AB“ vadovas Marius Horbačauskas džiaugėsi įsibėgėjančiu eksportu į Taivaną.

„Mes pradėjome prieš gerus metus, dabar po truputį įsibėgėja visas verslas. Aišku, noras mūsų, su partneriais vietiniais kalbame, kad galėtume daugiau į Taivaną parduoti negu į Kiniją anksčiau parduodavome. Tai jiems šis mūsų iššūkis labai patiko ir stengsimės, kad jis pavyktų“, – žurnalistams sakė M. Horbačauskas.

„Aišku, kad pardavimai didėja, ir norime, kad jie didėtų, nes su kinais dirbome 7 metus, viskas per vieną naktį nutrūko. Tai žinome, kad čia užtruks kažkiek laiko, bet mes matome jų norą ir geranoriškumą ir tikimės, kad vis tik ženkliai greičiau bus nei 7 metai“, – taip pat pažymėjo jis.

„Volfas Engelman AB“ vadovas pabrėžė, kad „vis tik yra geriau turėti santykius ir pardavinėti draugams, kad ir mažiau, negu priešams ir tikėtis, kad bus kažkas daug“.

Taipėjuje surengtoje parodoje dalyvaujanti sausainių gamybos įmonės „Viktorija ir Partneriai“ atstovė Milda Vaškevičiūtė taip pat akcentavo matanti didelį potencialą Taivano rinkoje.

„Su Taivano rinka mes jau dirbame, esame jau išvežę ne vieną konteinerį ir dabar jau norėtume išplėsti savo asortimentą. Matome perspektyvas, nes labai didžiulė rinka, norime labai dirbti su Taivanu“, – sakė ji.

„Mūsų produkcija patys taivaniečiai domėjosi, jų prekybos tinklai. Jiems buvo įdomus mūsų asortimentas. Tai mums kažkokių didelių iššūkių pradėti dirbti su Taivano rinka nebuvo, nes buvo didžiulis susidomėjimas“, – pridūrė ji.

Rašyti komentarą
Komentarai (0)

SUSIJUSIOS NAUJIENOS