mano laiptinėi gyvena du pensininkai baltarusai vyras garbina lukašenka ir lietuviškai nei bum bum nors čia nuo praeito tūkstantmečio gyvena o žmona na gal kelis ir moka žodžius pasakyt ,tai ko norėt nuo tamsiaodžių jie jie laukia kada lietuva suteiks pilietybę ir išdums kur pigesnis maistas ir algos žmoniškos.
lietuviškai kalbantys nematomi, todėl jų neranda. Vilnius jau kalba rusiškai, įskaitant aptarnavimą parduotuvėse. jei dar neišmokote ar nesuprantate, tai laikas pradėti. arba prisiminti ką pamiršote. valstybės tarnyboje lietuviškų pavardžių irgi mažėja.
o aš vilniuje įšėjęs į gatvę nemoku perskatyt kas parašyta dydelėmis raidėmis anr pastatu ir pasijuntu kad užklydau kažkur užsienis gali liežuvi sulaužyt ir nesuprasi ka reiškia tas užrašas ,,baisu kaip yra naikinama valstybė nes jei joje nelieka lietuvišku rašmenu ji sunaikinta.
O pamenate, kai VVT darbuotojai prašė 10% jiems pakelti atlyginimus, bet klestintis Čiūmošiaus Vilnius neišgalėjo to padaryti? Tą pačią žiemą net sniegas nebuvo valomas, nes o kam gi, pavasarį ir taip ištirps! Kaip tik po to, Vilniaus viešojo transporto sistemoje atsirado tokia baisiai įdomi įmonė, kaip tik ir prisivežusi vairuotojų iš egzotiškų šalių. Kadaise ji "Transrevis" vadinosi ir buvo siejama su treninguotais reketininkais, sugebėjusiais privatizuoti Vilniaus sovietinių keleivinių mikroautobusų RAF parką. Vėliau, aišku, atsirado naujesni mikrai Ford ir VW, bet ši privati įmonė amžiais parazitavo VVT sąskaita, nes jos mikroautobusai visada naudojosi viešojo transporto grafiku, atvažiuodami kelios minutės prieš miesto transportą. Ir juose amžiais skambėjo "Russkoe radio", dirbo neretai teisti vairuotojai. Vėliau neva Čiūmošiaus iniciatyva tie visi mikrai prapuolė, kad tos pačios įmonės jau dideli autobusai galėtų tapti oficialia miesto transporto dalimi už daug milijonų.
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)