-
Kalniečiuose tuoj pakvips nauju asfaltu: dvi šalia esančios gatvės virto statybų aikštele 23
„Šią savaitę Kalniečių mikrorajone prasidėjo S.Žukausko ir P.Lukšio gatvių atnaujinimas“, – skelbia miesto savivaldybė.
Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis portalui kauno.diena.lt nurodė, kad minėtose gatvėse bus atnaujinta važiuojamoji kelio danga, sutvarkyti šaligatviai, bus įrengti nauji dviračių takai.
„Pačioje P. Lukšio g., ties Pakraščio g. ir Čečėnijos Nepriklausomybės aikšte, numatytos dvi šviesoforu reguliuojamos perėjos su mygtuko paspaudimu. Pokyčių sulauks ir P. Lukšio g. sankirtos su Ukmergės bei S. Žukausko gatvėmis – čia sudarysime kur kas saugesnes ir patogesnes sąlygas visiems eismo dalyviams“, – apie pokyčius kalbėjo A.Pakalniškis.
Kauno m. savivaldybės nuotr.
Atlikti pagrindinius darbus miestas planuoja dar šiais metais.
Vairuotojų prašome stebėti ženklus.
Visgi, kol vyksta pagrindiniai darbai, vairuotojams tek laikinai laviruoti it slalomo trasoje. Jau dabar vietomis galima važiuoti tik viena eismo juosta, o kitoje gatvės pusėje nuimta asfalto danga, žiūrima, ar nereikia tvarkyti komunikacijų ir bus ruošiama tiesti naują dangą.
„Kol kelininkai vykdys darbus, kai kuriose vietose eismas bus laikinai ribojamas. Vairuotojų prašome stebėti ženklus“, – pažymėjo Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas.
Plačiau apie kitas tvarkomas gatves galite paskaityti šiame straipsnyje.
-
Spūsčių neišvengsime: remontui uždaromos dar kelios Kauno gatvės 22
Probleminių vietų remontas
Nurodoma, kad kelininkai imasi probleminių vietų – A.Šapokos ir B.Brazdžionio gatvių sankirtos. Čia bus įrengta žiedinė sankryža su papildomu nusukimu.
„Darbai jau prasidėjo. Išardyta dalis šaligatvio, o netrukus veiksmas persikels ir į pačią sankryžą. Nuo liepos vidurio ruošiamasi riboti eismą dalyje Mosėdžio gatvės, todėl raginame vairuotojus stebėti ženklus ir iš anksto keliones planuotis alternatyviais maršrutais“, – skelbiama Kauno miesto savivaldybės „facebook“ puslapyje.
Užbaigti visus darbus B.Brazdžionio ir A.Šapokos sankirtoje bei jos prieigose planuojama šį rugsėjį.
Kauno m. savivaldybės nuotr.
Darbai aplink Ąžuolyną
Primename, kad vairuotojai planuotis keliones turi ir dėl kitų gatvių remonto. Ąžuolyno prieigos tai pat tapo statybų aikštele ir eismas šioje Kauno vietoje ne visur yra leidžiamas.
Bendrovė „Kauno energija“ Vydūno alėjoje per vasarą planuoja pakloti beveik 500 metrų šilumos tinklų. Atnaujinant požemines komunikacijas, dalis Vydūno al. gatvės bus nepravažiuojama iki vasaros pabaigos. Transporto eismas uždarytas atkarpoje nuo K.Petrausko iki Gėlių rato gatvės.
Nuo liepos 4 d. apylankos ženklai vairuotojus nukreipiami aplinkinėmis gatvėmis – pro Radvilėnų plentą, taip pat aplinkinėmis A.Baranausko, J.Basanavičiaus ir K.Petrausko gatvėmis.
Vydūno alėjoje vykdomi darbai turės įtakos ir viešajam transportui.
Dar labiau apsišarvuoti kantrybe prireiks vairuotojams, vykstantiems Radvilėnų plentu – atkarpoje nuo Zoologijos sodo iki Tunelio gatvės numatyta įrengti tris pralaidas upeliui ir atnaujinti lietaus nuotekų tinklus.
Kauno m. savivaldybės nuotr.
Užbaigus požeminius darbus, gatvę uždengs nauja asfalto danga, išlaikant tą patį važiuojamosios dalies plotį.
Didžiausias pokytis – pėstiesiems. Ąžuolyno pusėje suplanuotas naujas šaligatvis. Tai ženkliai pagerins pėsčiųjų bei dviratininkų susisiekimą tarp Vydūno alėjos ir Tunelio gatvės.
Svarbiausius požeminių komunikacijų atnaujinimo darbus tikimasi užbaigti iki vasaros pabaigos, o važiuojamosios dalies įrengimą – iki vėlyvo rudens. Iki tol vairuotojai turės rinktis apylanką Slėnio gatve bei kitus alternatyvius maršrutus.
Eismo trukdžiai ir kitose vietose
Intensyvūs darbai vyksta ir Nemuno gatvėje. Ji visam transportui bus uždaryta iki rugsėjo. Tam tikri eismo ribojimai galimi ir Tunelio gatvėje.
Birželio pabaigoje miesto savivaldybė skelbė, kad pradeda remontuoti vieną pėsčiųjų viaduką virš Tunelio gatvės, sujungiantį Perkūno alėją ir Vievio gatvę.
Kauno m. savivaldybės nuotr.
Užtikrinant eismo saugumą, Tunelio gatvėje tam tikromis valandomis transporto srautai bus nukreipiami į vieną kelio pusę, paliekant po vieną juostą abejomis kryptimis. Dėl šių darbų Tunelio gatve kursuojančių autobusų ir troleibusų maršrutai bei tvarkaraščiai nesikeis.
Pilnu pajėgumu darbai vyksta ir Tunelio bei K.Baršausko gatvėse. Nuo geležinkelio stoties iki vadinamosios VI forto žiedinės sankryžos tiesiamas naujas daugiau kaip 3 km ilgio dviračių takas. Tuo pačiu dar šiemet bus atnaujinti ir šaligatviai, todėl ir čia galimi tam tikri ribojimai, kad galėtų sunkioji technika laisvai dirbti.
-
Vilniaus gatvių ir šaligatvių švarinimas kaip ant delno: galima stebėti žemėlapyje
Praėjo dar tik pirma balandžio savaitė, o sutvarkyta jau daugiau nei 70 proc. miesto teritorijos, o galutinai išvalyti gatves ir šaligatvius ketinama iki balandžio vidurio. Kaip vyksta tvarkymo darbai, galite stebėti šiame žemėlapyje.
Vilniaus gatves prižiūri kelios skirtingos įmonės.
„Grinda“ sostinės švarinimo darbų ėmėsi jau ankstyvą pavasarį – nuo kovo 5 d. iki dabar išvalyta apie 400 gatvių (viso valomų gatvių yra 759).
Bendras valomų gatvių ilgis siekia 1239 km, tačiau kai kurias gatves tenka valyti du ir daugiau kartų. Be to, įmonė, reaguodama į vilniečių pranešimus, šluoja ir tas gatves, kurios nepatenka į prižiūrimų sąrašą.
Konkrečiai už ašinių linijų, skiriamųjų juostų, gatvių važiuojamųjų dalių (be bortų) šlavimą atsakinga „Grinda“ darbus organizuoja atsižvelgiant į transporto priemonių eismą ir taršos intensyvumą, bet ne rečiau nei tris kartus per savaitę. Siekiant kuo mažiau trikdyti Vilniaus gyventojų ramybę, darbai dažniausiai vykdomi naktimis. Šiuo metu gatves šluoja penki specializuotos technikos vienetai – prie sunkvežimio montuojama šlavimo įranga „Broddway“, traktorius, trys vakuuminės mašinos, smėlį surenkančios mechaninių šepečių sukimosi jėgos pagalba. Mechanizuotai valomas dangų paviršius prieš šlavimą yra drėkinamas siekiant išvengti aplinkos oro taršos dulkėmis.
Miesto teritorijų priežiūra šiltuoju laikotarpiu apima ne tik šlavimo, bet ir gatvių plovimo, drėkinimo, sanitarinio dezinfekavimo darbus. Visi šie darbai, atsižvelgus į poreikį ir oro sąlygas, bus vykdomi iki pat rudens vidurio.
Už šaligatvių, dviračių takų ir pagalbinių kelio juostų švarą yra atsakingos trys įmonės – bendrovės: „Mano aplinka”, „Stebulė” ir „VSA”, dirbančios joms konkurso būdu priskirtose seniūnijose. Valymui pasitelkiama ne tik vienuolika vakuuminių mašinų, motošluotos ir savivarčiai, bet ir rankinė technika, o kai kur tenka pasidarbuoti ir kastuvais.
Vilnius vertina švarą mieste, todėl vykdomus darbus vertina seniūnijų darbuotojai ir, jeigu kur nors pastebimi neatitikimai, jie fiksuojami ir teritorijų tvarkytojams taikomos baudos.