Keleiviams teks plačiau atverti pinigines Pereiti į pagrindinį turinį

Keleiviams teks plačiau atverti pinigines

2004-11-05 00:00

Nuo gruodžio 1-osios kauniečiai už troleibusų, autobusų ir maršrutinių mikroautobusų bilietus mokės brangiau

Nuo gruodžio 1-osios kauniečiai už troleibusų, autobusų ir maršrutinių mikroautobusų bilietus mokės brangiau

Kauno miesto taryba vakar nustatė naujus keleivių vežimo autobusais, troleibusais ir maršrutiniais mikroautobusais tarifus.

Nuo gruodžio 1-osios troleibusų ir autobusų vienkartinis bilietas kainuos 90 centų, o maršrutinių mikroautobusų - 1,5 lito. Politikų teigimu, tai vienintelis būdas sutvarkyti miesto transporto sistemą ir nuo bankroto išgelbėti autobusų bei troleibusų bendroves.

Dar prieš posėdį šiam sprendimui pasipriešino du valdančiosios Jungtinės frakcijos nariai. Jaunalietuviai Audrius Skimborauskas ir Stasys Buškevičius tikino, kad klausimas neparengtas. “Nėra transporto strategijos. Tai pat būtina diferencijuoti maršrutus. Vieni vežėjai gauna didžiules pajamas, o kiti patiria nuostolių”, - teigė A.Skimborauskas.

Tačiau miesto Taryba neatsižvelgė į jaunalietuvių prašymą. Po minėto pareiškimo Jungtinei frakcijai priklausantys liberalcentristai neslėpė nuostabos dėl kolegų elgesio. Po trumpo pasitarimo jaunalietuviai pašalinti iš frakcijos.

“Turbūt nepatiko mūsų principinga pozicija. Artimiausiame Jungtinės frakcijos posėdyje patys ketinome pasitraukti iš valdančiosios daugumos. Jau ne pirmą kartą mūsų nuomonės nesutampa, o liberalcentristai neklauso mūsų argumentų”, - teigė S.Buškevičius.

Įdomiausia, kad naujiems tarifams prieštaravo vos trys Tarybos nariai. Prie jaunalietuvių prisijungė ir miesto meras Arvydas Garbaravičius. Tai nustebino valdančiosios koalicijos narius.

Paskutinį kartą visuomeninio transporto tarifai mieste didinti prieš šešerius metus.

Pastaruoju metu jie buvo mažiausi tarp didžiųjų Lietuvos miestų. Transporto skyriaus vadovo Pauliaus Kero teigimu, jeigu miesto politikai nebūtų pritarę naujiems tarifams, kitais metais iš miesto biudžeto tektų skirti apie 30 milijonų litų dotacijoms.

Valdininkas neslėpė, kad ir padidinus tarifus, troleibusų ir autobusų bendrovėms teks papildomai išmokėti apie 20 milijonų litų.

Pagrindinis argumentas, politikus įtikinęs, kad reikia keisti tarifus - didėjančios kuro kainos. Prieš šešerius metus dyzelinis kuras kainavo vos ne tris kartus mažiau.

Dar viena priežastis - būtinybė atnaujinti transporto parką.

Pirmieji nauji autobusai Kauną turėtų pasiekti dar šį savaitgalį. Tuo tarpu naujų troleibusų įsigijimo konkursas sustabdytas ir neaišku, kada bus atnaujintas.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų