-
Policininkas suėmė kurjerį ir pats pristatė maistą klientams 9
Tai atsitiko JAV, Virdžinijos valstijoje, rašo „New York Post“.
Trečiadienį, kovo 13 dieną, apie 16.30 val., stebėjimo kameros Virdžinijos valstijoje užfiksavo maisto išvežiojimo automobilį, kurio vairuotojui buvo išduoti net keli arešto orderiai.Sustabdžius automobilį, paaiškėjo, kad 32-ejų metų kurjeris Nicholas Wolfas yra įvykdęs nusikaltimų. Prieš jį buvo paduoti keli pareiškimai dėl užpuolimų sunkinančiomis aplinkybėmis.
„Seržantas Grantas padėjo per sulaikymą. Jis pakalbėjo su vairuotoju ir pažadėjo, kad už jį klientams pristatys maistą“, – rašoma oficialiame policijos pranešime.
N. Wolfas paaiškino Grantui, kaip naudotis kurjerio programėle ir sužinoti kliento adresą. Tada seržantas išvyko pristatyti užsakymą į Džordžo Meisono universitetą.
Studentai labai nustebo, kad maistą jiems atvežė policijos pareigūnas. Maža to, paaiškėjo, kad jie pažįstami su Grantu. Pastarasis anksčiau kalbėjosi su užsakovais apie universiteto studentų bendriją.
-
Siuntos į Švediją: penki dažnai kurjeriams užduodami klausimai
Toliau rasite atsakymus į penkis dažnai kurjeriams užduodamus klausimus, susijusius su daiktų kelionėmis į Švediją.
Koks patogiausias, greičiausias būdas siųsti siuntas?
Vieno atsakymo čia nėra, mat siuntimo būdas priklauso nuo pačios siuntos ir lūkesčių. Svarbiausias uždavinys – susirasti patikimus kurjerius. Jie pasiūlys geriausius variantus, kurie leis nugabenti daiktus saugiai ir laiku. Tiesa, šiandien gero kainos ir kokybės santykio išties verta dairytis kurjerių tarpininkų sugeneruojamuose pasiūlymuose. Kaip jau supratote, kurjerių tarpininkai, kurie dirba su skirtingomis kurjerių įmonėmis, gali pasiūlyti skirtingus variantus, o jūs – pasirenkate patogiausią jums.
Sumanu patikėti daiktų kelionę novatoriškiems paslaugos teikėjams, kurie siūlo įvairius įrankius ir funkcijas, lanksčius sprendimus. Visą siuntimo kelionę aiškiu ir patogiu procesu paverčia:
* siuntų kainos skaičiuoklė;
* tūrinio svorio skaičiuoklė;
* patogus siuntų sekimas;
* skirtingų mokėjimo būdų pasirinkimas;
* e. parduotuvių sąsaja (verslui);
* kt.
Beje, kalbant apie elektroninių parduotuvių sąsają verslui – jei turite ar planuojate pradėti e. prekybos verslą, tai yra daug laiko sutaupantis ir daugiau aiškumo įnešiantis įrankis. Šis leis optimizuoti kasdienius procesus.
Kaip tik dairotės, kas galėtų saugiai ir greitai pristatyti jūsų siuntą į Švediją? Daugiau informacijos bei kainų skaičiuoklę rasite čia: www.siuskpigiau.lt.
Kiek kainuoja siuntų į Švediją pristatymas?
Kaina, kaip ir siunčiant siuntas į kitas šalis, priklauso nuo kelių niuansų. Visų pirma – kokio dydžio ir tipo yra pats siuntinys. Pavyzdžiui, siunčiate nedidelę dėžutę ar aktualus gabenimas paletėse. Kainą taip pat lemia elementarus siuntinio pristatymo tipas – skubus ar standartinis. Vis dėlto, jei norite sutaupyti, verta dairytis kurjerių tarpininkų. Jų platformoje, nusistatę laiką, kryptį, siuntos svorį ir kitus pagrindinius duomenis, matysite tikslias skirtingų vežėjų siūlomas kainas. Žinoma, paslaugos teikėjas tokiu atveju turi turėti integruotą siuntų kainos skaičiuoklę. Nepamirškite ir siuntos draudimo.
Kokios kryptys populiariausios?
Natūralu, kad populiariausios kryptys yra didžiausi Švedijos miestai, pavyzdžiui, Stokholmas, Geterborgas, Malmė. Tačiau profesionalai pristato daiktus ir į mažesnius miestelius, tokius kaip Vesterosas, Erebru, Upsalas ir kiti. Nors Švedijos gyventojų tankis yra vienas mažiausių, rinkos ekspertai siuntinius pristato tiek į pagrindinius, tiek į nuošalius miestus, gyvenvietes.
Ar įmanoma siuntas siųsti į už Poliarinio rato esančias vietas?
Taip, rinkos profesionalai siūlo ir siuntų gabenimo į už Poliarinio rato esančias vietoves paslaugą. Šiandien, kai vis populiarėja įvairūs žygiai unikaliuose pasaulio kampeliuose, ši paslauga gali būti itin aktuali keliautojams, žygeiviams. Puikus pavyzdys – garsusis Švedijos Karalių kelias / takas (Kungsleden). Tiesa, jei aktuali lokacija yra nutolusių vietovių sąraše, už daiktų gabenimą, natūralu, gali tekti sumokėti kiek daugiau.
Kiek laiko trunka pristatymas?
Atsižvelgdami į savo asmeninius pristatymo laiko poreikius, galite pasirinkti atitinkamą siuntimo tipą – skubų arba standartinį. Žinoma, kelionės laikas priklauso ir nuo siuntėjo bei gavėjo buvimo vietos. Jeigu pasirinksite skubų pristatymo būdą, tikėtina, kad pristatymas truks apie 1–3 darbo dienas. Standartinis gali trukti apie 3–7 darbo dienas. Geriausia tai, kad vidutinę kelionės trukmę jūs matysite ir kainų skaičiuoklės įrankio sugeneruotuose užklausos rezultatuose. Norite sužinoti tikslesnę datą? Visuomet galite klausti pasirinkto paslaugos teikėjo.
Turėkite omenyje, kad net pasirinkus modernų paslaugos teikėją, sklandi ir greita daiktų kelionė iš dalies priklauso ir nuo jūsų pačių. Visuomet pasidomėkite šalies pateikiamu draudžiamų daiktų sąrašu, draudimo galimybėmis, galiausiai, pakavimo subtilybėmis. Visą aktualią informaciją dažniausiai savo interneto svetainėje pateikia ir pats paslaugos teikėjas.
-
„Omniva“ darbuotojai nepasimoko – vėl mėto siuntas: akibrokštą užfiksavęs vyras turi patarimą 18
Pamatęs neapsikentė
Danieliaus užfiksuotame vaizdo įraše matyti, kai minėtos bendrovės kurjeris, išėmęs siuntas iš terminalo ir jas nuskenavęs meta į mikroautobusiuką, kuriuo jos išvežiojamos. Deja, ne visi metimai – sėkmingi – vienas siuntinys į transporto priemonės vidų nepateko ir iškrito šalia, ant miesto grindinio. Tačiau pakelti jo vaikinas neskubėjo – tai padarė tik atlikęs pradėtus darbus.
Tuo metu prie paštomato, kad galėtų pasiimti savo siuntą, lūkuriavęs jaunas vyras, pasakodamas apie įvykių eigą prasitarė – nufilmavo tik mažą dalį to, kas pirmadienį dėjosi prie „Omniva LT“ terminalo, kol kurjerio elgesys perpildė jo kantrybės taurę.
„Anksčiau būdavo taip, kad jei atėjus šalia terminalo stovėdavo mikroautobusiukas, kurjeriai išjungdavo savo režimą ir leisdavo pasiimti siuntinį, tada vėl tęsdavo savo darbą. O dabar jis tiesiog piktai į mane pažiūrėjo ir toliau tęsė savo darbą. Kurjeris pradėjo mėtyti dideles siuntas, jos buvo tvirtai supakuotos. Pagalvojau, kad gal nieko baisaus tokioms nenutiks. Tačiau paskui jis ištraukė lentos storio siuntą, ant jos iš visų pusių buvo užklijuoti stiklo ženklai, metė į mikroautobusą ir net nepažiūrėjo, sutrūko ar ne, nors buvo girdėti lyg sudužtų“, – portalo kauno.diena.lt žurnalistams sakė Danielius.
Metė į mikroautobusą ir net nepažiūrėjo, sutrūko ar ne, nors buvo girdėti lyg sudužtų.
Nusivylusių – ne vienas
Užfiksavęs pastarąjį – mažesnių siuntų mėtymo epizodą Vilniuje, Karoliniškių mikrorajone, prie Sausio 13-osios gatvėje esančio „Omniva LT“ paštomato, jaunas vyras pasidalijo vaizdo įrašu ir socialiniame tinkle „Facebook“. Čia užvirė internautų diskusijų audra, akcentuojanti daugelio nusivylimą šios bendrovės paslaugomis.
„Čia jau tampa „Omniva“ standartu. Mano siunta irgi „prasileido“ kelis smūgius nuo kurjerio“, – rašė Mantas. „Šiek tiek aiškiau, kodėl mano siunta iš Vilniaus į Vilnių keliauja nuo gegužės 11 dienos! Bent jau pakeliavo po Lietuvą daugiau nei aš šiais metais – buvo nuvežta ir į Panevėžį, ir į Kauną“, – kritikos negailėjo Viktorija. „Reikia šios firmos viduje nustatyti dar viena kodeksą, kur bus parašyta, kas atsako už visa operaciją iki siuntos gavimo, tada bijos taip mesti ant žemės daiktus“, – piktinosi Svetlana.
„Mieli verksniukai, na, tai kas čia nuo to mėtymo atsitiko? Pamatytumėte, kaip dirbama perskirstymo stotyse, matyt, nualptumėte. Išmokite pakuoti daiktus, nereikės aikčioti“, – į bendrovės pusę stojo Monika. „Žinokite, siunčiami ir dūžtantys daiktai, už tai primokama papildomai. O čia elementariai mėtoma...“ – atšovė Rimantas. „Nepatinka siuntimo būdas, nesiųskite, gyvenkite be siuntinių, nes visi operatoriai taip dirba, net ir labai brangūs“, – galimą išeitį pasiūlė Monika, pridurdama, kad tokiais atvejais gali praversti ir siuntų draudimas. „Labai gaila, bet ir apdraudus meto. Gavau savo bulvių tarką visą sudaužytą. Pinigus grąžino. Dirba tikrai atsainiai“, – atviravo Rūta.
„Kad ir kaip siunta yra supakuota, kurjeriai jos mėtyti neturi teisės. Taisyklėse nurodoma, kad „Omniva“ gali atsisakyti siųsti netinkamai supakuotas siuntas. Taigi kurjeris, paimdamas siuntą, konkliudentiniais veiksmais nustato, kad siunta yra supakuota tinkamai, priešingu atveju, jis siuntos turėtų neimti“, – svarstė Mantas. „Yra išeitis – įsidarbinti patiems ir daryti, kaip reikia“, – diskusiją pozityvia mintimi bandė praskaidrinti Danguolė.
Turi patarimą
Tačiau daugelis internautų vis dėlto ragino „Omniva LT“ atstovus labiau atkreipti dėmesį į savo kurjerių darbą. Patarimu pasidalijo ir su portalo kauno.diena.lt žurnalistais kalėjęsis Danielius.
„Mano tikslas paviešinant šį vaizdo įrašą buvo ne tas, kad šitą darbuotoją atleistų iš darbo, o kad įdarbinant kurjerius būtų atidžiau renkamasi“, – teigė pilietiškas jaunas vyras, pridurdamas, kad atvejus, kai mėtomos siuntos, jis mato ne pirmą kartą.
Pusantro tūkstančio skundų
Komentuodama pastarąją situaciją „Omniva LT“ komunikacijos ir prekės ženklo vadovė Milda Jankauskytė sakė, kad apie incidentą sužinota gegužės 24 dieną. „Atsiprašome klientų dėl tokio darbuotojo elgesio ir visus, kuriuos pasieks apgadintos siuntos, kviečiame kreiptis dėl nuostolių atlyginimo. Su kurjeriu buvo bendraujama asmeniškai ir paprašyta paaiškinti tokio elgesio priežastis. Už tokį darbo taisyklių pažeidimą darbuotojas bus įspėtas, o situacijai pasikartojus – atleistas“, – tikino pašnekovė.
Paklausta apie tai, kaip atrenkami „Omniva LT“ kurjeriais norintys dirbti žmonės, ir ar dažna jų kaita, M. Jankauskytė teigė, kad nauji kandidatai yra atrenkami pasitelkiant įdarbinimo agentūras. Taip pat per darbo skelbimų portalus. Su kiekvienu kandidatu esą vykdomi individualūs pokalbiai, per kuriuos sprendžiama, ar jis tinkamas eiti konkrečias pareigas. O vėliau – naujų darbuotojų mokymai.
„Tiesa, tam tikri asmenybės bruožai ar kiti aspektai, kurie padeda įvertinti, ar kandidatas yra tinkamas, išryškėja tik per tam tikrą laikotarpį. Todėl įdarbinę žmogų ir toliau vertiname jo tinkamumą eiti pareigas. Taip stengiamės atrinkti darbuotojus, kurie geba ir nori dirbti laikydamiesi aukščiausių aptarnavimo standartų. Mūsų rinkoje darbuotojų kaita priklauso nuo sezoniškumo. Taip pat didelę įtaką tam turi COVID-19 situacija šalyje“, – aiškino „Omniva LT“ komunikacijos ir prekės ženklo vadovė.
Tam tikri asmenybės bruožai ar kiti aspektai, kurie padeda įvertinti, ar kandidatas yra tinkamas, išryškėja tik per tam tikrą laikotarpį.
Pasak jos, nuo sausio iki balandžio gauta 1 490 skundų dėl apgadintų siuntų. O per šį laikotarpį esą pristatyta daugiau nei 3 mln. siuntų. Tad, pašnekovės teigimu, gautų pretenzijų skaičius sudaro apie 0,05 proc. visų pristatytų siuntų. Kiekviena siuntos pažeidimo situacija yra analizuojama individualiai. „Jeigu siunta buvo supakuota laikantis „Omniva“ siuntimo sąlygų ir pakavimo taisyklių, o siuntos turinys buvo apgadintas dėl mūsų kaltės, klientams yra išmokamos kompensacijos. Tokiu atveju prašome klientų susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo centru, nurodyti situaciją ir visą reikiamą informaciją šioje formoje: https://www.omniva.lt/kontaktu_forma“, – nurodė M. Jankauskytė.
Nemalonus atvejis – ne pirmas
Atvejis, kai įvykyje eskaluojamas „Omniva LT“ vardas, – ne pirmas. Su portalo redakcija vaizdo įrašu pasidalijęs vilnietis Donatas pasakojo jame matomą veiksmą užfiksavęs balandžio 10 dieną prieš vidurdienį. „Visai atsitiktinai pamatęs sugalvojau nufilmuoti ir lyg tyčia pataikiau, kad užfiksuočiau siuntos nukritimą“, – pasakojo pašnekovas.
Filmuotoje vaizdo medžiagoje matyti, kai prieš įdėdami siuntas į „Omniva“ paštomatą, esantį Vilniuje, Vydūno gatvėje, darbuotojai vienas kitam jas meta. Pirmasis metimas – sėkmingas, o antrojo metu metamos siuntos pagauti nepavyksta – ji nukrenta tiesiai ant asfalto. Tiesa, darbuotojas ilgai nelaukdamas pakelia ir įdeda ją į terminalo dėžutę bei prieina gaudyti trečios siuntos – laimė, šį kartą ji atsiduria jo rankose.
„Siuntos tiesiog skrenda, skubėkite greičiau pasiimti“, – reziumuodamas vaizdo įraše matomą veiksmą asmeninėje socialinio tinklo „Facebook“ paskyroje rašė Donatas.
Išsiliejo cheminis skystis
Dar vienas incidentas buvo fiksuotas balandžio pabaigoje, kai „Omniva LT“ darbuotojams sandėlyje užkliudžius siuntą, dužo jame buvę buteliai.
Iškvietimo į Kaune, Ateities plente, esantį „Omniva LT“ sandėlį Kauno priešgaisrinės gelbėjimo valdybos atstovai sulaukė balandžio 22-osios dienos vakarą, 22.26 val. Pranešta, kad iš siuntos išsipylė cheminis skystis, jaučiamas aitrus kvapas.
Atvykus ugniagesiams dėžę darbuotojai jau buvo išnešę į kiemą. Kaip paaiškėjo, siuntos viduje buvo šeši vieno litro talpos buteliai, kuriuose – 25 proc. amoniakinio vandens. Patalpose, kur siunta buvo pažeista, jautėsi nestiprus kvapas, todėl teko jas išvėdinti. Sudužusius butelius ugniagesiai paliko dėžėje, pastatytoje atviroje teritorijoje. „Omniva LT“ atstovai jiems teigė šviesiu paros metu besikreipsiantys į bendrovę „Žalvaris“, tvarkančią pavojingas atliekas.
Tąkart, M. Jankauskytės teigimu, siuntoje buvo neleistinas siųsti turinys. „Klientas apie šią situaciją buvo informuotas nedelsiant. Buvome patikinti, kad tokie produktai daugiau nebus siunčiami“, – sakė ji.